[rosedu-mafia] Joc mafia nr. 1

marius latu marius.latu at gmail.com
Tue Jun 9 21:31:14 EEST 2009

2009/6/9 Dumitrache Mihai-Marian <mmdumi at gmail.com>:
> Laura motivul pentru care tu mă votezi e pentru că "mi s-a părut un om
> suspect" ?
> Nu există nici o dovada a implicării mele în această crima. De când a
> început festivalul satului numit sesiune, am stat în fiecare seară cu ochii
> în bătrânul tembelizor la "telenovele". Vecinii (cei care stau cu ochii pe
> mine) pot să afirme că cele spuse de mine sunt adevărate.
> Tu eşti un aliat aprig al lui MM, aţi format cumva noua "casa nostra" (habar
> nam ce am zis aici dar sună mafioso:p) ?

E "cosa nostra". Desi situatia dupa o singura seara este foarte discutabila..
cred ca Mihai s-a agitat mult prea mult, chiar si in situatia unui frate mort
prematur.

Plus..prea multe cuvinte..fara nimic cu adevarat concret despre
posibili suspecti, care in definitiv este atitudine anti-sateni. Ca
politist nu ar fi
avut cum sa stie maxim dupa o seara decat de o singura persoana, dar din
moment ce lasa dubii asupra mai multor persoane atitudinea nu poate fi
interpretata decat ca "sa iasa cineva..nu conteaza cu adevarat cine..dar numai
sa iasa.."

Vot: Mihai Maruseac

--
Cu bine,