[rosedu-general] Berea lunii octombrie

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Sat Oct 29 23:41:39 EEST 2016

Eu tot nu înțeleg regula asta cu minim 10 participanți. La niciun fel
de bere nu vorbești mai mult decât cu cei din jurul tău, și asta
înseamnă: ăla din stânga, ăla din dreapta și cei 3 de pe partea
cealaltă a mesei.

Spre exemplu, eu nu m-am trecut pe doodle tocmai din cauza faptului că
trebuia să fim minim 10. Dacă ar fi fost 9, n-ar fi fost tot rosedu?

Laura