[rosedu-general] Berea lunii octombrie

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Sun Oct 30 08:50:07 EET 2016

Bună,

Eu tot nu înțeleg regula asta cu minim 10 participanți. La niciun fel
> de bere nu vorbești mai mult decât cu cei din jurul tău, și asta
> înseamnă: ăla din stânga, ăla din dreapta și cei 3 de pe partea
> cealaltă a mesei.

Nu este o regulă, nu o susțin ca pe o regulă.

Nu am gândit-o prea mult când am scris, dar dacă
mă uit înapoi motivația a fost faptul că din 10 ajung
la bere undeva între 7-8, la numărul ăsta de oameni
șansele să fie persoane pe care tot le-ai văzut în
ultima perioadă este foarte mare - berea e de obicei
un motiv să cunoști oameni noi și nu doar vechi.
Dar asta e o părere personală, peste care sunt de
acord să trec.

> Spre exemplu, eu nu m-am trecut pe doodle tocmai din cauza faptului că
> trebuia să fim minim 10. Dacă ar fi fost 9, n-ar fi fost tot rosedu?

Poate ar fi fost mai de ajutor să comentezi pe loc și să
tăiem răul din fașă și să ne vedem mai mulți. :)

Maria