[rosedu-general] Final LIF 2015

Mihuleac Sergiu mihuleac.sergiu at gmail.com
Mon Oct 12 12:27:45 EEST 2015

Pe langa GPT si UEFI as zice sa incurajam si BRTFS-ul, am inceput sa-l
folosesc de cateva saptamani si sunt multumit. De mentinot ca partitia
de boot trebuie sa fie ext4 sau ext2 (prefer ext2 ca nu are journaling).
Totusi mi s-a parut prea mult folosit in masa Ubuntu cu Unity, ceea ce
mi se pare nedrept (+ ca personal il consider cel mai naspa Desktop
Enviorment).  Trebuia sa fie o diversitate de Distributii cu diverse
enviermant-uri. Exemple (Fedora-gnome, OpenSuse, Debian-gnome,
Ubuntu-xfce, Ubuntu-lxde si Ubuntu-mate, lxde mi se pare prea basic dar
la sistemele cu mai putine resurse mergea si ala ) - Mint-ul cu cinnamon
nu vreau sa il aduc in discutie ca mi se pare prea consumer orientat.