[rosedu-general] Final LIF 2015

Dorinel Filip dorinel.filip at gmail.com
Sun Oct 11 20:28:00 EEST 2015

De adăugat în statistică: utilizare în procent de 70% a mașinilor virtuale,
dacă sintemul folosea UEFI (cumva conjunctura UEFI ne-a speriat mai rău
decât situația tâmpită când ai MBR, mult free space și 4 partiții primare),
3 laptopuri care după zeci de minute s-au hotărât să coopereze în mod
miraculos în prezența lui RD (care făcea exact același lucruri pe care le
încercam și noi) și o strigare de tipul „Nu intră în BIOS, are cineva o
șurubelniță?” :))

For short: pe drumul meu spre casă (pe la 14, deoarece nu am putut sta mai
mult :( ) m-am întâlnit în mod serial cu mai mulți boboci deosebit de
încântați de faptul că și-au instalat Linux și de atmosfera de la LIF, deci
presupun că i-a prins febra RPSEdu Events. :D

GG Team! Let's go with GPT & UEFI next year! (chiar dacă nu toți vendorii
îl implementează cu adevărat funcțional - bug free - pe placa de bază)

Toate cele bune,
Dorinel Filip

În data de 11 octombrie 2015, 19:56, Marius Cotofana via rosedu-general <
rosedu-general at lists.rosedu.org> a scris: