[rosedu-general] Final LIF 2015

Ioan Eugen Stan stan.ieugen at gmail.com
Mon Oct 12 14:43:29 EEST 2015

Salut,

Și eu am folosti BTRFS cu destul de mult succes. La folosire, recomand
însă doar pentru cei avansați pentru că sunt probleme (merge încet când
se umple discul, mai este risc de corupere, etc.)

Pentru instalare generală aș aștepta să ajungă ca opțiune de instalare
implicită în programul de instalare a distriubției.
Eu cred că studenții trebuie să aibe o experiență cât mai plăcută cu
GNU/Linux altfel vor fi descurajați să instaleze la rândul lor și să
folosescă.