[rosedu-general] Siutatie WebDev

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Tue May 26 19:37:41 EEST 2015

Buna,

As vrea sa repar o oala incurcata intr-un email anterior.

Laura said:

> So, anul trecut ne-am aflat într-una din situațiile de mai sus. Dan a
> modificat spre finalul CDL-ului (mai erau vreo 2 săptămâni) layout-ul
> site-ului pe motiv că e inestetic. Același site fusese folosit și cu
> un an în urmă, cu tot cu logo-uri de companii. Cum contractele sunt
> semnate de asociație, iar eu eram persoana care răspunde legal l-am
> rugat să nu facă asta din motivul că o să încălcăm contractul și nu
> cred că are sens în momentul respectiv (finalul evenimentului) să
> facem ceva în direcția asta. Discuțiile au escaladat rapid. Dan a
> [...]

Aici avem vine corectia: Dan a venit intr-o zi la facultate in perioada
cand avea loc discutiile ca  sa vada acest contract. Razvan nu a avut
pe moment cum sa-i indeplineasca cerinta, asadar, nu a vazut contractul.
Laura nu a stiut de aceasta tentativa, nu a fost referentiata inainte
sau dupa ziua in cauza si nici nu a mai existat vreo cerere din partea lui.

Insa, Dan a revenit saptamana trecuta cu aceasta dorinta, care nu i-a fost
indeplinita, pentru ca:

<citat>
Noi nu am dori sa iti aratam acel contract, deoarece nu esti un
membru ROSEdu si nu esti acoperit de vreo intelegere dintre
asociatiei si o entitate. Nu as vrea sa incalcam promisiuni
nici fata de comunitate nici fata de alte entitati.

Problema a aparut de la folosirea necorespunzatoare sau nu
a logo-urilor unei companii. Intel are un website ca orice companie,
si ca oricare alta are o sectiune de "legal", in care descrie daca
si cum poti folosi ceva ce e trademark [0]. Acolo vei gasi informatii
despre logo-ul Intel, care consider ca sunt extrem de clare si
raspund nelamuririlor tale legate de acest aspect.

[0] http://www.intel.com/content/www/us/en/trademarks/trademarks.html

</citat>

O sa revin si cu un email legat de licentierea proiectelor
separat, cu un nou thread.

Seara frumoasa,
Maria