[rosedu-general] Răspuns: Siutatie WebDev

Andrei Cipu andrei.cipu at yahoo.com
Fri May 22 01:41:13 EEST 2015

> However, vorbim de un cod publicat pe Github sub organizația ROSEdu,

> organizație care practic manageuiește drepturile de push/etc. Eu aș
> presupune (și aș găsi normal) că fără o licență explicită drepturile

> sunt ale autorului inițial (aka ROSEdu).

Wrong. Autorul inițial e persoana din câmpul Author al submitului. Drepturile patrimoniale nu sunt cedate nici măcar prin contract de muncă, cu excepția cazului în care există o mențiune explicită în contract, iar drepturile nepatrimoniale nu pot fi înstrăinate deloc în România.

So puneți mâna și folosiți licențe. Weak copyleft e bine, strong copyleft e și mai bine ca să nu iasă discuții dup-aia. Și nu uitați că niciuna din licențele bine-cunoscute nu e exclusivă (adică lumea tot poate să-și ia propriul cod și să facă ce vrea cu el).

Welcome to copyright hell.

Andrei