[rosedu-general] Siutatie WebDev

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Fri May 22 00:51:56 EEST 2015

<rosedu-general at lists.rosedu.org>:

> +1 on that.

Well, o licență spune practic ce drepturi dai celorlalți pentru folosire.
Dacă nu pui licență, implicit înseamnă că nu dai niciun drept. Autorul
inițial păstrează drepturile în continuare, iar tu nu ai niciun drept
asupra codului.

Github spune că nicio licență nu e chiar asta, pentru că ai fost de
acord cu termenii și condițiile lor. Public repository -> drepturi de
read și fork.

However, vorbim de un cod publicat pe Github sub organizația ROSEdu,
organizație care practic manageuiește drepturile de push/etc. Eu aș
presupune (și aș găsi normal) că fără o licență explicită drepturile
sunt ale autorului inițial (aka ROSEdu).

Susțin pe deplin că proiectele care nu au o licență ar trebui să aibă
una. Și mai susțin să facem o întâlnire live pentru a discuta (cei
interesați) de această problemă. Poate găsim și pe cineva care să ne
ajute în a alege ce e mai potrivit. Maybe someone from ApTI?

Laura

Acum, codul ăla se afla sub organizația rosedu.