[rosedu-general] Final ROSEdu Challenge

Marius Cotofana marius.coto at gmail.com
Mon Mar 23 22:43:15 EET 2015

Salutare,

La inceputul lunii martie am incheiat prima competitie ROSEdu Challenge [0].

A fost o perioada de 4 luni in care i-am incurajat pe studenti sa aduca contributii
proiectelor ROSEdu, noi le-am cuantificat si i-am premiat pe cei mai perseverenti.
In timpul asta am avut si doua hackathoane, pentru a le oferi si mai mult suport
studentilor.

Tin sa le multumesc Mariei, care mi-a fost alaturi in organizarea evenimentului si lui
Iulian si Gabriel care au tinut piept numeroaselor commit-uri la WoUSO si i-au
mentorat pe studenti, dar si tuturor celor care au ajutat in timpul hackathoanelor:
Alex Palcuie, Vlad Fulgeanu, Teodor Szente, RD (si daca am uitat pe cineva, va
rog sa imi atrageti atentia).

Cateva numere:
* 44 de pull request-uri (fara cele ale mentorilor)
* 1470 linii de cod modificate
* 65 de participanti

[0] http://challenge.rosedu.org/challenges/ROSEduChallenge

La mai multe,