[rosedu-general] [members] [call for help] ROSEdu Summer Workshops

Florentina Bratiloveanu flori at rosedu.org
Mon Mar 23 01:56:29 EET 2015

Salut,

Se caută o persoana entuziastă și care să se implice pentru organizarea
ROSEdu Summer Workshops, ediția a 4-a.

 Ce implica?
 * discuții despre tematica din cadrul workshop-urilor
 * alocarea unui timeline in funcție de disponibilitatea saƒlilor
 * promovare pentru ca studenții saƒ aplice
 * selecția studenților
 * pus la dispoziție logistica pentru cei care chiar țin workshop-urile

Anul trecut m-am ocupat de Summer Workshops eu cu Mihai. Anul acesta Mihai
are un program mai puțin flexibil, dar ne poate ajută cu sfaturi fiind
organizatorul pentru 3 ediții de Summer Workshops.

Cine se mai alatura?

Flori