[rosedu-general] ICANN roundtable

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Mar 13 11:27:51 EET 2015

Razvan Deaconescu via rosedu-general <rosedu-general at lists.rosedu.org> writes:
> [...]
> La panel, avem deja pe cineva de la ICANN, un ISP, acum caut un
> gazduitor sau reseller de domenii din Bucuresti si mai imi trebe cineva
> din zona de societate civila/academia, care sa stie de chestiuni legate
> de noile nume de domenii gTLDs.
>
> Pot participa oricati doresc, evenimentul va fi cu intrare libera.
>
> Scopul evenimentului este de constientizare si dezbaterea. Multa lume
> foloseste Internetul, dar putini stiu de ICANN si rolul sau in acest
> ecosistem - si mai putin stiu ca te poti implica, si mai  putini stiu ce
> sunt noile gTLD-uri si ca pot fi un business.

Salutare.

Vă amintesc de evenimentul legate de numele de domenii și Internet. Are
loc azi, vineri, 13 martie 2015, de la ora 14:00, la Impact HUB.

Detalii sunt aici[1], unde vă puteți și înregistra.

[2] https://www.eventbrite.com/e/workshop-despre-nume-de-domenii-si-internet-ce-ne-rezerva-viitorul-tickets-15927734282