[rosedu-general] ICANN roundtable

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Mar 5 18:13:42 EET 2015

Salutare.

Am avut o discuție cu Bogdan Manolea. Bogdan organizează un eveniment de
tip ICANN roundtable, la care voi participa și eu ca membru în panel.

Agenda întâlnirii este aici[1]. Dacă aveți timp, vă invit să
participați. Evenimentul are loc vineri, 13 martie 2015, de la ora
14:00, la Impact HUB.

Extras din descrierea lui Bogdan:
---
La panel, avem deja pe cineva de la ICANN, un ISP, acum caut un
gazduitor sau reseller de domenii din Bucuresti si mai imi trebe cineva
din zona de societate civila/academia, care sa stie de chestiuni legate
de noile nume de domenii gTLDs.

Pot participa oricati doresc, evenimentul va fi cu intrare libera.

Scopul evenimentului este de constientizare si dezbaterea. Multa lume
foloseste Internetul, dar putini stiu de ICANN si rolul sau in acest
ecosistem - si mai putin stiu ca te poti implica, si mai  putini stiu ce
sunt noile gTLD-uri si ca pot fi un business.
---

[1] https://docs.google.com/document/d/1bNV6rZPGFeJtIFFF-aoMf4jBPkHnFRcB9_QVh0_z7nU/edit?usp=sharing

Razvan