[rosedu-general] Workshop "Send your first Linux kernel patch"

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Tue Mar 3 21:42:07 EET 2015

> Salut, Daniel,
>
> 1. evenimentul asta vrei sa il organizezi tu, sub egida ROSEdu,
> sau este sponsorizat de altcineva?
> 2. sala EG106 este ocupata sambata, de la 10 la 18. De ce vrei neaparat acolo ?
> Duminica majoritatea salilor sunt libere.
> 3. cum se face departajarea celor inscrisi la eveniment, astfel incat sa ramana doar 16 ?
> 4. ai nevoie de suc/rontaieli pentru eveniment ?

1. il organizam noi sub egida ROSEdu, daca sunteti de acord.
2. acolo s-au tinut pana acum workshop-urile si stiu capacitatea salii.
3. pe baza formularului de inscriere, unde vor trebui sa motiveze de
ce vor sa participe.
4. nu e neaparat nevoie pentru 2-3 ore, insa daca se poate face cu un
efort minim ar fi perfect.

Daniel.