[rosedu-general] ROSEdu @ JDTalks

Marius Cotofana marius at rosedu.org
Wed Feb 25 11:42:40 EET 2015

> On 24 Feb 2015, at 11:42, Andrei Maruseac via rosedu-general <rosedu-general at lists.rosedu.org> wrote:
>
> În data de 24 februarie 2015, 11:35, Daniel Baluta via rosedu-general
> <rosedu-general at lists.rosedu.org> a scris:

> Salutare,
>
> Am mai vorbit cel puțin o dată despre asta [1], problema e ca ne cam
> oprim imediat după propunerea de nume. Organizarea unei conferințe
> implică mult mai mult și trebuie gândit dacă chiar putem să facem
> acest lucru din toate punctele de vedere.
>
> [1] http://lists.rosedu.org/pipermail/rosedu-general/2013-July/008753.html

Eu ma gandeam sa incepem cu ceva de proportii mai mici si sa
evoluam, treptat, treptat la o conferinta in adevaratul sens al cuvantului.
Incepem sa strangem audienta (studentii), folosind ca speak-eri, profesori
din facultate, si pe masura ce si mai multi oameni o sa isi doreasca sa fie
prezenti, o sa incepem sa “pretindem" si sponsorizari si speak-eri din alte
parti.

Ne mai gandim, poate pornim si un plan (in scris). Intre timp, va rog sa mai
lasati sugestii legate de organizare. :)

Marius.