[rosedu-general] ROSEdu @ JDTalks

Andrei Maruseac andrei.maruseac at rosedu.org
Tue Feb 24 11:42:17 EET 2015

În data de 24 februarie 2015, 11:35, Daniel Baluta via rosedu-general
<rosedu-general at lists.rosedu.org> a scris:

> ROSEdu Con suna mai bine.

Salutare,

Am mai vorbit cel puțin o dată despre asta [1], problema e ca ne cam
oprim imediat după propunerea de nume. Organizarea unei conferințe
implică mult mai mult și trebuie gândit dacă chiar putem să facem
acest lucru din toate punctele de vedere.

[1] http://lists.rosedu.org/pipermail/rosedu-general/2013-July/008753.html

Andrei