[rosedu-general] Conferinta ROSEdu

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Sun Jul 14 11:14:14 EEST 2013

Salutare!

De ani de zile ne gândim că o să facem într-o bună zi și o conferință
ROSEdu care să aibă ca puncte comune: educație, Open Source,
tehnologie, comunități, companii.

Până acum am zis să așteptăm, să creștem, să ne facem conexiuni. Vrem
să facem o conferință cu impact care să aibă invitați de renume și
care să însemne ceva cu adevărat valoros pentru participanți.

Este foarte (foooaaaarte greu să organizăm așa ceva). Planurile
trebuie să înceapă cu mult timp înainte. Avem nevoie de surse de
finanțare serioase, dar (mai important!) de oameni care să fie dispuși
să ajute în organizare cu absolut orice :)

De ce pornesc acest thread?

Cred că am ajuns la o maturitate suficientă cât să ne gândim serios
dacă momentul oportun nu ar fi chiar toamna anului 2014.

Acestea fiind spuse, vouă ce v-ar plăcea să vedeți la o conferință? Ce
subiecte să fie abordate? Ce speaker v-ar plăcea să vedeți în carne și
oase? Cu ce v-ați putea implica în organizarea unui astfel de
eveniment? :)

--
Laura Vasilescu
Open Source Enthusiast & Computer Engineering Geek