[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Wed Oct 29 14:17:13 EET 2014

> Nu mi se pare că aduci ceva constructiv. Doar identifici o problemă mai mult sau mai puțin validă. Fii constructiv și propune o soluție.

Soluția era implicită: nu mai risipiți din energia membrilor
alipindu-i/atrăgându-i la proiecte cu diverse asociații, grupări și
"comunism în chiloței" (ca să contrabalansez treaba cu Hitler, iau și
eu un citat de undeva). Cât timp din programele astea ies bani
categoric toți membrii (invitați, în public sau în privat) vor prefera
să meargă la ele în loc să se implice în alte proiecte.

Finally, e cam greu să faci și să organizezi un proiect de la mile
distanță. Dar se poate și o să-mi modific obiectivele să includ și
asta.

--
Mihai Maruseac (MM)
"If you don't know, the thing to do is not to get scared, but to