[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Wed Oct 29 14:13:01 EET 2014

> Ca să aduc și ceva constructiv, mi se pare că în utlima vreme nu prea
> avem alte programe noi. CDL, RSoC, Webdev, LIF sunt clasice, sunt
> standardizate, nu mai reprezintă o noutate. Membrii noi sau o mare
> parte a lor participă la ele.
>
> Dar membrii mai vechi ar vrea să existe și evenimente și cursuri mai
> noi. Din păcate, cam toate sunt de tipul "X for Women". Exclud aici
> ROSEdu Challenge / GitHub Challenge al lui Mihai și ROSEdu People al
> lui Mibi :)
>
> Cred că asta e problema principală. De 3 ani de zile avem proiecte în
> [...]

Point taken, dar cred că e un lucru pozitiv și principalul obiectiv
este să continuăm proiectele deja existente: CDL, RSoC, WebDev, LIF.
Mi se pare un lucru foarte important să continue pentru că au
tradiție.

Faptul că existe programe noi cu "X for women" (o să presupun că vă
referiți la cs4girls de acum 2 ani și la ăsta de acum, pentru că
altceva nu a mai fost prin ROSEdu sau cu ROSEdu pentru fete) cred că e
la latitudinea celor care organizează. Open înseamnă inclusiv că dacă
unii dintre noi cred într-o cauză, să poată să aibă programe în
direcția respectivă. Dacă nu vrei să participi, poți să nu faci asta.
Dacă ai sugestii constructive, poți să le dai constructiv și să ajuți
la organizarea unui program care să ajute cauza în care crede membrul
X, dar sa nu discrimineze pozitiv din perspectiva membrului Y. (repet,
e vorba de proiecte ROSEdu --- thread-ul ăsta era un call for help
pentru ceva ce se întâmplă și cu și fără ROSEdu).

Eu aș vrea ca energia asta a voastră să fie concretizată în ceva pozitiv :)
Mi-a plăcut ideea aia cu 50-50%, dar cine se apucă să și structureze
în ceva concret?

Laura