[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Wed Oct 29 14:11:50 EET 2014

On 29 Oct 2014, at 14:03, Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com> wrote:

> Ca să aduc și ceva constructiv, mi se pare că în utlima vreme nu prea
> avem alte programe noi. CDL, RSoC, Webdev, LIF sunt clasice, sunt
> standardizate, nu mai reprezintă o noutate. Membrii noi sau o mare
> parte a lor participă la ele.
>
> Dar membrii mai vechi ar vrea să existe și evenimente și cursuri mai
> noi. Din păcate, cam toate sunt de tipul "X for Women". Exclud aici
> ROSEdu Challenge / GitHub Challenge al lui Mihai și ROSEdu People al
> lui Mibi :)
>
> Cred că asta e problema principală. De 3 ani de zile avem proiecte în
> [...]

Nu mi se pare că aduci ceva constructiv. Doar identifici o problemă mai mult sau mai puțin validă. Fii constructiv și propune o soluție. Ce pot deduce din mesajul tău este că ai dori mai multe proiecte _noi_ și _free for all_. Proiecte nu se nasc pur și simplu. Vin dintr-o anumită nevoie și se desfășoară cu oamenii care aleg să se implice voluntar în ele și cu publicul pentru care există nevoia și pentru care sunt realizate.

De aia, probabil, în ultimul timp, am participat la proiecte legat de Python (http://py4school.rosedu.org - pentru profi și elevi de liceu, și http://purepython.eaudeweb.ro - pentru studenți de la UNIBUC) și personal nu am o problemă cu exclusivitatea acestora.

Alex