[rosedu-general] Curs de Python pentru eleve de liceu

Vicentiu Ciorbaru cvicentiu at gmail.com
Wed Oct 29 14:40:57 EET 2014

> Eu aș vrea ca energia asta a voastră să fie concretizată în ceva pozitiv :)
> Mi-a plăcut ideea aia cu 50-50%, dar cine se apucă să și structureze
> în ceva concret?

În încercarea de a ajunge la ceva concret, eu pot vorbi cu profesorii
mei din liceu, cum am vorbit si anul trecut. Sigur se vor găsi
elevi/eleve. Le spun profesorilor să aducă și elevi și eleve?
Totuși, mi se pare că anunțul este un pic cam tardiv, având în vedere
că ar trebui să fie toată lumea înscrisă până săpămâna viitoare.

(Offtopic, putem avea căldură măcar în sala respectivă?)