[rosedu-general] [ROSEdu workshops] Orar

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Thu May 29 21:32:11 EEST 2014

Salut,

Nota: Urmeaza un mail lung, pentru care imi cer scuze.

Daca am face ceea ce spui tu ar fi un overhead imens pe toate partile:

1) Salile de laborator/curs sunt limitate si disponibile doar in anumite
intervale. In plus depindem de alte activitati din facultate care au nevoie
de acele sali.

2) Instructorii sunt nu doar asistenti din facultate, ci si ingineri din
companii, care au anumite perioade aglomerate sau deadline-uri cu
release-uri la proiectele lor, concendii ... iarasi ... perioadele in care
ei pot sunt limitate.

3) Daca esti angajat la o firma nu se supara nimeni ca iti iei liber cateva
zile + intarzii si tu intr-o anumita saptamana cateva ore. Mai ales ca
participi la un atelier care presupune imbunatatirea cunostintelor tale
(daca mai sunt si pe domeniul care lucrezi NU vad unde ar mai putea fi
problema).

4) In anii trecuti unele workshopuri au fost reluate si intr-o alta
perioada, eventual cerand feedback de la alti potenitali participanti cu
privire la ora/data desfasurarii...Nu vad de ce anul asta nu vom relua
unele sesiuni, mai ales daca observam multe inscrieri.

Daca am implementa ce sugerezi tu raspunsurile studentilor ar fi intarziate
(din motive obiective: nu isi citeste mailul, si-l da gresit in formular -
am patit de foarte multe ori asta, il suni - da si numarul gresit) si
instructorii nu ar stii cand sa isi elibereze programul si nici noi nu am
stii cand sa cerem sali de la Decanat sau de la organizatorii altor
evenimente/scoli de vara din facultate. Si ulterior am face tarziu cererea
pentru sala si am constata ca e ocupata in perioada care convine tuturor,
sau am constata ca _doar_ o anumita perioada care nu convine nimanui
(studenti+instructori) nu e buna.

Concluzia: e singura solutie fezabila, momentan, sa discutam cu
instructorii + facultatea pentru a avea totul "in place". Vine apoi cine
poate. Daca vom avea 0 participanti sau numar infim de inscrieri, da, a
fost un "organizing fail". Si anul trecut au fost workshopuri la asa zisele
"ore inaccesibile" si totusi au venit studenti, am reusit sa "umplem
pozitiile" (ba chiar sa fie nevoie sa facem o triere).

Daca altcineva are o parere distincta de a mea, e binevenit sa ma
contrazica. Aceasta este perspectiva mea de organizator, imi pare rau ca nu
ies lucrurile perfect pentru cei de anul III-IV (aici stiu ca e durerea mai
mare, ma indoiesc ca amploarea e asa de mare la anii I-II, sau care
"_*abia*_" termina anul I, incat sa nu avem nici un participant nici de
acolo).

Si da, in curand vom lansa programul...din pacate (pentru tine) in forma in
care este.

P.S.: Am lasat pe site adresele de mail ale instructorilor. Sugestia mea e
ca, daca sunteti multi care considerati inadecvata ora, sa le scrieti ca
sunteti interesat, dar ca orarul nu e bun.

P.S.2: Daca sunt asa de multi in situatia lui Catalin pot adauga un camp
extra "Comentarii personale" in care puteti da astfel de feedbackuri si vom
vedea daca numarul de inscrieri e mic din cauza acestui orar.