[rosedu-general] [ROSEdu workshops] Orar

Catalin Vasile catalinvasile92 at gmail.com
Thu May 29 20:43:15 EEST 2014

Salut,

Din ce am vazut ati inceput sa faceti pregatirile pentru workshop-urile
de vara.
Mi se pare ca acestea au o mica problema, si anume sunt puse la ore
inaccesibile.
Stiu ca sunteti o organizatie, care teoretic, nu se limiteaza la
studenti, dar mare parte
din public pentru aceste workshop-uri sunt studentii.
Majoritatea dintre noi, in fiecare vara, am inceput sa ne bagam in
proiecte care
ne impun un program fix, (fie o scoala de vara, fie un internship,
etc.), si care
nu se mapeaza deloc bine peste workshop-uri. Si acest lucru a inceput sa
ia amploare
si printre studentii care abea termina anul 1.
N-ar fi mai bine ca in loc sa stabilim o data/program fix pentru fiecare
workshop,
sa se faca inscrierile, si apoi cursantii impreuna cu instructorul sa
isi aleaga
cand se vor desfasura ?

Cătă