[rosedu-general] [ROSEdu workshops] Orar

Florentina Bratiloveanu flori at rosedu.org
Thu May 29 22:35:13 EEST 2014

Buna Catalin,

1) Workshop-urile noastre au o tematica diferita unul fata de altul. In
general oamenii care participa nu aleg toate workshop-urile pentru ca sunt
canalizati pe directii diferite. O parte din ele se intind pe putine zile
asa ca daca cineva este suficient de motivat cred ca va reusi sa isi ia
liber de la internship pentru cateva zile si sa participe la workshop-ul
dorit. Alt workshop este de la 10:30 la 18:30, pe acesta nu prea avem cum
sa il mutam mai tarziu :-).

2) In principal, oamenii care tin workshop-urile, dupa cum a zis si colegul
meu, Mihai, sunt angajati si au deja un program care nu le permite
flexibilitate.

3) Acum presupunand ca alegerea orarului ar fi lasata pe seama studentilor
cred ca este un prim pas de nu stabili ceva concret. Fiecare ar alege ce
si-ar dori si in final daca s-ar stabili un orar in functie de majoritatea
sigur s-ar gasi nemultumiti + cei care zic ca vin si nu mai vin.

Sfatul meu este acelasi: daca chiar va doriti sa ajungeti la workshop-ul X
si chiar nu puteti gasi intelegere la job/internship sa lasati un comment
in formular.

Have a nice day,
Florentina Bratiloveanu