[rosedu-general] On de legatura intre proiecte

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Jan 22 18:09:32 EET 2014

Andrei Cipu <crangasi2001 at yahoo.com> writes:
> Salut si felicitari pentru proiectele realizate la py4school.
>
> Uitandu-ma la produsele realizate ma gandeam ca cel putin o parte din
> eforturile depuse ar putea fi continuate in cadrul altor proiecte ale
> ROSEdu sau ale altor entitati.
>
> Asta este o situatie pe care am vazut-o destul de des in ultimii ani
> la proiectele ROSEdu. De exemplu prezentările de prin licee ar fi
> putut fi dublate de invitatii si ajutor pentru a participa la Google
> Code In. Anul asta am fost mentor acolo și nu am văzut nici măcar un
> nume românesc.

> [...]

Salutare, Andrei.

La o primă vedere ideea mi se pare una bună.

Te referi la un "broker" doar între proiecte ROSEdu sau între proiecte
ROSedu și alte proiecte? Cam ce ai vedea ca ar conține "fișa postului"
pentru o astfel de persoană: ce trebuie să facă, ce obiective are, cum
"măsurăm" că își face treaba bine? Adică niște bullet-uri pe care să
discutăm :-)