[rosedu-general] On de legatura intre proiecte (was: Final de Py4School)

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Wed Jan 22 16:42:05 EET 2014

Salut si felicitari pentru proiectele realizate la py4school.

Uitandu-ma la
produsele realizate ma gandeam ca cel putin o parte din eforturile
depuse ar putea fi continuate in cadrul altor proiecte ale Rosedu sau
ale altor entitati.

Asta este o situatie pe care am vazut-o
destul de des in ultimii ani la proiectele Rosedu. De exemplu prezentările de prin licee ar fi putut fi dublate de invitatii si ajutor
 pentru a participa la Google Code In. Anul asta am fost mentor acolo și
 nu am văzut nici măcar un nume românesc.

Având în vedere aceste
lucruri, as vrea sa va propun sa investigam posibilitatea de a avea o
persoana (arhitect, campion, responsabil, cum vreți sa-i ziceți) care sa se ocupe de
stabilirea de conexiuni intre diverse proiecte.

El ar lucra
direct cu responsabilii de proiect, luând de pe umerii lor grija interacțiunii intre proiecte. Dacă se dorește formalizare mai departe,
 pot exista responsabili de interacțiune pe grupuri de proiecte, proveniți dintre
responsabilii de proiecte.

Ce părere aveți?

Andrei