[rosedu-general] Style guideline: posting style

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Wed Sep 25 12:44:16 EEST 2013

2013/9/25 Andrei Maruseac <andrei.maruseac at rosedu.org>:

> Oh, ba da, deranjează. De multe ori am citit mail-uri și nu îmi
> aminteam care e contextul si la ce se răspunde. Normal, am vrut să văd
> exact ce e scris deasupra, dar informația nu se afla acolo. Așa că a
> fost nevoie să citesc întregul mail de mai jos (care poate fi
> kilometric), pentru că atunci când se face top posting nimeni nu mai
> scoate părțile neimportante din e-mailuri.
>
> P.S. Bănuiesc/Sper că toți cei care am spus pe doodle că preferăm
> bottom posting, ne referim de fapt la interleaved posting.

Dacă tai din email, dai în altă problemă: ce faci când adaugi pe
cineva nou la discuție. Ideea unui mail versul un forum (facebook post
:P) e să ai toată istoria. Că doar aici e problema: cum citești
istoria unui thread: de jos în sus sau de sus în jos.

Dacă consideri ok să tai din email, atunci nu mai are rost discuție de
top/bottom posting pentru că oricum ai un paragraf de citit fie în sus
fie în jos.