[rosedu-general] Style guideline: posting style

Bogdan Marius Calapod bogdan.marius.calapod at gmail.com
Wed Sep 25 12:43:42 EEST 2013

Dacă mi se permite să intervin, uitați cum privesc eu problema -

Sunt implicat în multe proiecte, deci implicit în multe mailing list-uri.
Dacă la fiecare listă aș avea câte un stil impus, în momentul când primesc
30+ mail-uri pe zi, e cam greu să îmi dau seama la care trebuie să dau
reply cu top și la care cu bottom.

Un alt lucru ar fi și faptul că GMail by default face top posting, și nu
cunosc vreo soluție pentru a modifica asta. (Ok, pe Firefox este Better
GMail, dar când folosești alt browser, sau aplicația de pe Android, se
complică treaba).

Și că veni vorba de Android, eu unul când sunt on the move prefer să dau
reply, să spun ce este important, și să revin la viața mea. Cred că este
clar că nimeni nu o să stea 2-3 minute să formateze un reply care s-ar
putea trimite în 5 tap-uri.

Ar mai fi o chestie - eu nu am mai văzut pe alte liste regula de genul
ăsta. Dar dacă se hotărăște ca să se impună un anumit tip de reply, atunci
o să încerc pe viitor să respect regula.