[rosedu-general] Style guideline: posting style

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Wed Sep 25 12:51:04 EEST 2013

În data de 25 septembrie 2013, 12:44, Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org> a
scris:

> Dacă tai din email, dai în altă problemă: ce faci când adaugi pe
> cineva nou la discuție. Ideea unui mail versul un forum (facebook post
> :P) e să ai toată istoria. Că doar aici e problema: cum citești
> istoria unui thread: de jos în sus sau de sus în jos.
>
> Dacă consideri ok să tai din email, atunci nu mai are rost discuție de
> top/bottom posting pentru că oricum ai un paragraf de citit fie în sus
> fie în jos.

Revin la ideea de mai sus.
Care este frustrarea?
a) Nu putem urmări flow-ul unei discuții pe lista generală și nu înțelegem
nimic dintr-o discuție
b) Lumea nu e în stare să urmeze niște reguli ale listei generale trebuie
să modificăm regulile

Cu acest poll rezolvăm cauza frustrării sau efectul ei?

My other bottom posted two cents
Mihai