[rosedu-general] Style guideline: posting style

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Wed Sep 25 11:35:15 EEST 2013

2013/9/25 Alexandru - George Burghelea <aburghelea at rosedu.org>:
> Pe mine unul nu ma deranjeaza atat de tare bottom post cat ma
> deranjeaza impunerea lui.
> Din experienta spun ca daca e sa citesc un raspun si nu ma prind la ce
> se refera prefer sa ma uit in mailurile anterioare
> decat sa ma uit printre randuri prefixate cu 50 de >.
>
> Din punctul meu de vedere cred ca ar fi ok ca fiecare sa piarda 10
> minute sa isi configureze un client de mail sa ii afiseze
> mailuri competent decat sa fie fortati toti sa se conformeze unei
> reguli (in my opinion inutile).

Cum a zis si Razvan, mie mi se pare ca cel mai bine arata inline
posting. In felul asta vezi raspunsurile punctual si nu trebuie sa dai
scroll ca sa vezi ce vine de unde.
In ultimul timp vad (si fac) si eu din ce in ce mai mult top posting,
si cred ca vinovatul este Gmail. Cand dau reply, mereu vrea sa
introduc mesajul deasupra. Cand folosesc Thunderbird, lucrurile stau
mult mai bine.

Oricum ar fi, cred ca top-posting e *bad*. Poate e mai ok sa lasam
lucrurile asa cum sunt.