[rosedu-general] Style guideline: posting style

Alexandru - George Burghelea aburghelea at rosedu.org
Wed Sep 25 10:57:22 EEST 2013

Pe mine unul nu ma deranjeaza atat de tare bottom post cat ma
deranjeaza impunerea lui.
Din experienta spun ca daca e sa citesc un raspun si nu ma prind la ce
se refera prefer sa ma uit in mailurile anterioare
decat sa ma uit printre randuri prefixate cu 50 de >.

Din punctul meu de vedere cred ca ar fi ok ca fiecare sa piarda 10
minute sa isi configureze un client de mail sa ii afiseze
mailuri competent decat sa fie fortati toti sa se conformeze unei
reguli (in my opinion inutile).