[rosedu-general] Style guideline: posting style

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Wed Sep 25 12:15:11 EEST 2013

2013/9/25 Alexandru - George Burghelea <aburghelea at rosedu.org>:
> Pe mine unul nu ma deranjeaza atat de tare bottom post cat ma
> deranjeaza impunerea lui.
> Din experienta spun ca daca e sa citesc un raspun si nu ma prind la ce
> se refera prefer sa ma uit in mailurile anterioare
> decat sa ma uit printre randuri prefixate cu 50 de >.
>
> Din punctul meu de vedere cred ca ar fi ok ca fiecare sa piarda 10
> minute sa isi configureze un client de mail sa ii afiseze
> mailuri competent decat sa fie fortati toti sa se conformeze unei
> reguli (in my opinion inutile).

My point exactly. În general, cât timp nu dau un reply, eu nu sesized
diferența între stilurile oamenilor într-un thread.

Când dau reply, în genral fac ce zice Laura în commentul de pe Doodle:
încerc să fac la fel cum a făcut primul care a răspuns încât să nu
stric flow-ul. Dar, dacă următorul face altfel, s-a dus naibii. Și
_approape_ nimănui nu îi pasă pentru că nu se observă în clientul de
mail.

În afara de listele astea, nu am în altă parte discuții despre acet
lucru.. este ceva mult prea irelevant încât să se insiste pe el.

Așa că, dacă oricum nu există soluție de comprimis la chestia asta,
hai măcar să scoatem complet regula. Alte liste de discuții trăiesc
foarte bine fără o regulă ca asta,