[rosedu-general] ROSEdu pentru toți

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Wed Sep 18 00:54:50 EEST 2013

2013/9/18 Razvan Rughinis <razvan.rughinis at cs.pub.ro>:

> Pe moment discutăm despre elaborarea unei cărți de sub 300 de pagini,
> al cărei cost de multiplicare poate fi în jur de 25 ron. O astfel de
> carte cu ISBN cred că va avea atât o valoare academică, dar și
> practică.

Well, din sursele mele de investigare recentă, am aflat că poți să pui
ISBN și pe cărți distribuite în mod electronic și nu mai ai nevoie de
o editură pentru asta. Aparent, procesul s-a simplificat destul de
mult și e one-click away.

O să îmi reîntreb sursa pentru mai multe detalii, pentru că nu am fost
foarte atentă. :)

Laura