[rosedu-general] ROSEdu pentru toți

Razvan Rughinis razvan.rughinis at cs.pub.ro
Wed Sep 18 00:51:14 EEST 2013

2013/9/18 Laura Mihaela Vasilescu <laura.vasilescu at rosedu.org>:

> Eu!
>
> Totuși, legat de problema acestui manual, în momentul de față acesta
> nu ar putea fi acreditat pentru predarea informaticii în licee, chiar
> dacă teoretic urmează și cuprinde programa școlară.
>
> Din păcate, programa școlară menționează în mod explicit și total fără
> sens 3 cuvinte: "C/C++ sau Pascal".
>
> Totuși, sunt pro pentru începerea dezvoltării unui astfel de manual și
> punerea la dispoziție în mod electronic (similar cum e cartea de USO).
> Nu aș merge pe varianta tipărită decât în momentul în care o să poată
> [...]

Procesul de acreditare este un proiect în sine și implică Ministerul
Învățământului (un organism politic, din păcate).

Pe moment discutăm despre elaborarea unei cărți de sub 300 de pagini,
al cărei cost de multiplicare poate fi în jur de 25 ron. O astfel de
carte cu ISBN cred că va avea atât o valoare academică, dar și
practică.

După ce vom adăuga mai multe numere din colecția Biblioteca ROSEdu și
vom avea autori consacrați de cărți putem explora și acreditarea.

Spor,
Răzvan Rughiniș
Ideas are useless unless used.
T. Levitt