[rosedu-general] ROSEdu pentru toți

Razvan Rughinis razvan.rughinis at cs.pub.ro
Wed Sep 18 01:07:29 EEST 2013

2013/9/18 Laura Mihaela Vasilescu <laura.vasilescu at rosedu.org>:

> Well, din sursele mele de investigare recentă, am aflat că poți să pui
> ISBN și pe cărți distribuite în mod electronic și nu mai ai nevoie de
> o editură pentru asta. Aparent, procesul s-a simplificat destul de
> mult și e one-click away.
>
> O să îmi reîntreb sursa pentru mai multe detalii, pentru că nu am fost
> foarte atentă. :)
>
> Laura

Revin cu precizarea țintei pentru acest proiect: profi și elevi de liceu.

Conținut digital o să avem sigur. Cred sporim impactul unui astfel de
proiect dacă avem și opțiunea tipărită, pe lângă cea digitală.

Pe de altă parte e foarte interesantă evoluția distribuției de ISBN.
M-aș bucura dacă ai putea să mai sapi un pic în jurul subiectului.

Spor,