[rosedu-general] ROSEdu People is UP

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Tue Sep 17 14:54:22 EEST 2013

2013/9/17 Mihai Bivol <mm.bivol at gmail.com>:
> Vă anunț că am pus live prima versiune ROSEdu People[1].
>
> Momentan accesul este restricționat doar pentru câțiva oameni. De îndată ce
> rezolvăm bugurile critice și adăugăm conținut pentru mai multe proiecte,
> site-ul va fi disponibil tuturor.

OK, ceva nu scalează. :P

Fiind taskuită de MiBi să mă apuc de pus content ca să descopăr
eventualele bug-uri, am ajuns la concluzia că nu o să scaleze această
adăugare de content dintr-un motiv foarte simplu: nu am la dispoziție
toți utilizatorii necesari.

Spre exemplu, am vrut să adaug content pentru ediția CDL 2010. Am
lista de cursanți, am lista de mentori, am lista de oameni care au
ținut prezentări, oameni care au ajutat around. Problema este că nu
există conturi create pentru toți acești oameni. Pentru ca informația
să ajungă la zi, ar însemna ca cineva să ia treptat la rând aceste
liste și să vadă dacă și-au mai făcut oamenii conturi.

Sugerez o altă abordare, cel puțin pentru început până când ajungem să
punem tot istoricul pe site.
Luăm pe rând toate proiectele și dăm mail oamenilor pentru a își face
cont (adică să spună "da" și noi să le generăm automat acel cont).
Aceste persoane, cel puțin pentru moment, nu ar trebui să aibă acces
de admin. Însă după ce toți oamenii de la ediția CDL-2010 spun "da"
sau "nu", putem să facem contentul pentru acea ediție. Bănuiala mea e
că primele astfel de mail-uri o să introducă delay-uri mai mari de
răspuns, dar apoi ar trebui să devină mai simplu și mai rapid pentru
că deja încep să cam existe conturile.

Cu ocazia asta am populariza și atragerea oamenilor care sunt/au fost
implicati în comunitate către platformă. Singura problemă e ca pot să
existe bug-uri, dar tind să cred ca o să fie OK și că ne vor ajuta
prin issues pe github.

Ce părere aveți despre abordarea asta? Pot să mă ocup unde am date și
sunt în temă, iar unde nu am date știu cine le are și pot să deleg cel
puțin datul de mail-uri și crearea de conturi.

--
Laura Vasilescu
Open Source Enthusiast & Computer Engineering Geek