[rosedu-general] ROSEdu People is UP

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Tue Sep 17 15:27:51 EEST 2013

On Tue, Sep 17, 2013 at 02:54:22PM +0300, Laura Mihaela Vasilescu wrote:

> OK, ceva nu scalează. :P
>
> Fiind taskuită de MiBi să mă apuc de pus content ca să descopăr
> eventualele bug-uri, am ajuns la concluzia că nu o să scaleze această
> adăugare de content dintr-un motiv foarte simplu: nu am la dispoziție
> toți utilizatorii necesari.
>
> Spre exemplu, am vrut să adaug content pentru ediția CDL 2010. Am
> lista de cursanți, am lista de mentori, am lista de oameni care au
> ținut prezentări, oameni care au ajutat around. Problema este că nu
> există conturi create pentru toți acești oameni. Pentru ca informația
> [...]

De ce nu generezi un CSV cu username, real name, email din care Mihai
sau un alt admin să facă oamenilor conturi?  Se trimite mail cu o parolă
temporară și poate să și-o schimbe tot românul, of course.

Meanwhile, o dată create conturile, tu poți să le acorzi badge-uri sau
whatever you have to do.

Eventual, dacă nu e ok să creăm conturi fără permisiunea oamenilor (mi
se pare cam overkill, dar e posibil ca unii să nu își vrea numele pe
site), putem să facem inițial profilele ascunse pentru public.  Tu o să
le poți adăuga activități, dar profilul nu va fi vizibil decât când
persoana repectivă face claim pe cont, schimbându-și parola.

Vlad