[rosedu-general] ROSEdu People is UP

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Tue Sep 17 11:37:56 EEST 2013

2013/9/17 Mihai Bivol <mm.bivol at gmail.com>:
> Salutare,
>
> Vă anunț că am pus live prima versiune ROSEdu People[1].
>
> Momentan accesul este restricționat doar pentru câțiva oameni. De îndată ce
> rezolvăm bugurile critice și adăugăm conținut pentru mai multe proiecte,
> site-ul va fi disponibil tuturor.
>
> Dacă vă doriți un cont, puteți da un mail la people at rosedu.org
>
> Thanks 3fti, MariusC, Taygun
>
> MihaiB
> [1] http://people@rosedu.org

Looks good, ship it. Oh wait, you did.

Chiar arată cool. GG.

Cred că am găsit un bug:
Am editat profilul meu să adaug niște link-uri. Am adăugat 3 link-uri,
câtre site-ul meu, profil linkedin și profil g+. Am intrat pe pagina
de profil după. Mi se pare cool că pentru link-ul de g+ l-a detectat
și l-a pus cu iconiță, dar pentru celelatle două link-uri nu apare
nimic vizual (deși linkurile există acolo).