[rosedu-general] [ROSEdu Summer Workshops 2013] Idei de la comunitate

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Tue Mar 26 19:21:16 EET 2013

On Tuesday, March 26, 2013, Alex Morega wrote:

> [...]

Rezolv in curand.

> Am impresia că "summer workshops" și "web workshops" au niște lucruri în
> comun. Poate merită să le unim.

Da, dar asta doar pe perioada verii, aveti in plan astfel de workshop-uri
pe perioada verii?

> Una din ideile de bază de la "web workshops" este să avem evenimente
> individuale. Să poți merge la un singur workshop, și eventual, dacă îți
> place, mergi și la altele.

E o idee foarte buna. Inteleg ca organizati saptamanal cate un workshop? Ce
durata are?

> Iar dacă un workshop se dovedește popular, poate fi repetat, până la
> epuizarea interesului :) Crezi că un model de genul ăsta ar merge și la
> summer workshops?

Pe acest model am mers, de exemplu, cu workshopul de system administration
pentru care s-au inscris foarte multi si au fost cel putin 2 sesiuni ca sa
participe toata lumea.

Raspuns: da, evident, dorim ca toata lumea sa ajunga la ce isi doreste si
sa fie multumita. Insa unificarea poate avea loc doar pe perioada verii.

Acum, ce vreau sa stiu de la tine este: un plan de actiune (continutul
prezentarilor), oamenii care vor sa se implice si un calendar orientativ
(pe privat).

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu