[rosedu-general] [ROSEdu Summer Workshops 2013] Idei de la comunitate

Alex Morega alex at grep.ro
Tue Mar 26 22:13:06 EET 2013

On Mar 26, 2013, at 7:21 PM, Mihai Barbulescu <b12mihai at gmail.com> wrote:

> Da, dar asta doar pe perioada verii, aveti in plan astfel de workshop-uri pe perioada verii?

Nu ne-am pus problema încă, dar dacă există și cerere (ex. studenți interesați) și ofertă (vorbitori care să trezească interes), ar fi păcat să nu facem.

> E o idee foarte buna. Inteleg ca organizati saptamanal cate un workshop? Ce durata are?

Ne-am propus 3 ore. Primul (despre git[1]) a durat vreo 2; al doilea (despre flask, care va fi mâine[2]) s-ar putea să fie doar 2 ore, pentru că e seara.

> Pe acest model am mers, de exemplu, cu workshopul de system administration pentru care s-au inscris foarte multi si au fost cel putin 2 sesiuni ca sa participe toata lumea.
>
> Raspuns: da, evident, dorim ca toata lumea sa ajunga la ce isi doreste si sa fie multumita. Insa unificarea poate avea loc doar pe perioada verii.
>
> Acum, ce vreau sa stiu de la tine este: un plan de actiune (continutul prezentarilor), oamenii care vor sa se implice si un calendar orientativ (pe privat).

Încă nu avem; chiar căutăm vorbitor+temă pentru următoarea ediție. By the way se oferă cineva? :)

-- Alex

[1] http://events.rosedu.org/web-workshops/git.html
[2] http://events.rosedu.org/web-workshops/flask-intro.html