[rosedu-general] [ROSEdu Summer Workshops 2013] Idei de la comunitate

Alex Morega alex at grep.ro
Tue Mar 26 10:01:03 EET 2013

On 26 Mar 2013, at 8:24, Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org> wrote:

> Mihai, cred că o idee bună să publici un mesaj similar și pe pagina de
> Facebook. Cred că și acolo (poate chiar mai mult decât pe listă) pot
> veni propuneri din partea celor interesați de un subiect sau altul.

Salut Mihai,

Am impresia că "summer workshops" și "web workshops" au niște lucruri în comun. Poate merită să le unim.

Una din ideile de bază de la "web workshops" este să avem evenimente individuale. Să poți merge la un singur workshop, și eventual, dacă îți place, mergi și la altele. Iar dacă un workshop se dovedește popular, poate fi repetat, până la epuizarea interesului :) Crezi că un model de genul ăsta ar merge și la summer workshops?

-- Alex