[rosedu-general] Workshop de vara

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Jan 18 18:38:24 EET 2013

Catalin Vasile <catalinvasile92 at gmail.com> writes:
> Buna ziua,
>
> 	Ma numesc Catalin Vasile. Vara trecuta am participat la cateva
> din workshop-urile de vara organizate de ROSEdu. Mi s-au parut foarte
> interesante si folositoare.
> 	Stiu ca este foarte devreme sa ma gandesc deja la
> workshop-urile de vara asta, dar ma gandeam daca ati putea
> organiza unul legat de design patterns si coding. Ma gandeam la
> o combinatie intre instructori care sa aiba ceva structurat sa
> ne prezinte, dar si la niste prezentari intermediare facute de persoane
> din diverse domenii/locuri/organizatii, de genul studenti din ani mai
> [...]

Salutare, Cătălin!

Sugestia ta mi se pare excelentă. Propusesem acum ceva vreme un soi de
sesiune mai "diferită" de code review[1], dar nu s-a mai materializat.

Un workshop de software engineering, cu focus cu design patterns,
tehnici de programare, domain/test driven design, coding style mi se
pare o idee excelentă. Și până la vară vom avea timp serios să îl punem
la punct, mai ales că, după cum spuneai și tu, exista un număr mare de
oameni care pot contribui și oferi o opinie.

Recomand să mai inciți spiritele în comunitate legat de asta și, de ce
nu, să strângi oameni interesați de subiect. Probabil în martie/aprilie
va începe lucrul la acest workshop și până atunci trebuie să se
coaguleze cât mai bine echipa care se va ocupa de workshop; și să știe
și cât mai mulți oameni că se va organiza așa ceva.

Thumn up pentru sugestie,