[rosedu-general] Talks, by Softbinator

Gabriel Voicu gvoicu at rosedu.org
Tue Mar 19 01:27:01 EET 2013

On Mar 18, 2013, at 4:53 PM, Vlad Dogaru wrote:

> Please don't top post, thanks.

> Do you mean "development"?
>
> Varianta pe care ai scris-o mai sus s-ar traducă ca "dezvoltarea
> instrumentelor pe care orice programator ar trebui să le cunoască";
> pentru că "developing" e un verb la gerunziu.  Înseamnă că vrei să
> vorbești despre dezvoltarea chestiilor gen grep, sed, sau vim (heh).
>
> "Development tools that every programer should master" ar înseamna
> "instrumente de dezvoltare pe care orice programamtor ar trebui să le
> cunoască" (well, master nu înseamnă "cunoască").

> [...]

Salut Vlad,

In primul rand ma scuzi pentru top posting, in afara de discutiile pe ROSEdu
asa comunic cu toata lumea.

Dealtfel ai dreptate, titlul e facut in graba si nu e cel final, varianta curenta fiind doar
cu scop orientativ (plus ca are acea greseala de exprimare). Multumesc pentru
observatii, voi reveni cu un titlu mai sugestiv. :-)

Gabi