[rosedu-general] Talks, by Softbinator

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Mon Mar 18 16:53:11 EET 2013

Please don't top post, thanks.

On Sat, Mar 16, 2013 at 04:26:24PM +0200, Gabriel Voicu wrote:
> Salut,
>
> Am discutat si eu cu Gabriela si voi tine si eu o prezentare pe 28
> martie. Titlul prezentarii va fi "Developing tools that every
> programmer should master"

Do you mean "development"?

Varianta pe care ai scris-o mai sus s-ar traducă ca "dezvoltarea
instrumentelor pe care orice programator ar trebui să le cunoască";
pentru că "developing" e un verb la gerunziu.  Înseamnă că vrei să
vorbești despre dezvoltarea chestiilor gen grep, sed, sau vim (heh).

"Development tools that every programer should master" ar înseamna
"instrumente de dezvoltare pe care orice programamtor ar trebui să le
cunoască" (well, master nu înseamnă "cunoască").

Nu știu despre ce e prezentarea, dar primul meu gând a fost la varianta
a doua.

Vlad