[rosedu-general] 10 Common Mistakes in Giving Feedback

Veaceslav Munteanu veaceslav.munteanu90 at gmail.com
Tue Jun 25 11:55:41 EEST 2013

Andrei, ce aveți voi nevoie este doar raspunsul la o intrebare
specifică. Aici trebuie doar un formular mic cu 1-2 întrebari. Nu
adaugați nimic în plus, doar ca să se umple formularul.

Alexandru, daca ceva negativ s-a întâmplat, crede-mă că lumea o să
aibă cuvinte pentru a descrie. Va fi mai rău cu feedback-ul pozitiv,
dar general se urmarește mai degrabă chestiile care nu au mers prea
bine.

Feedback-ul de mai sus l-am scris fără pauză, 5 min exact în ordinea
in care erau structurate ideile mele in cap. Am scris practic un eseu.
 Cu formulare ca pe curs.cs, am stat mult timp să-mi dau seama ce se
cere de la mine și până la urmă abia am încropit 3 rânduri.

Lumea nu completează feedback (și eu tot dacă):
1. Întrebările nu sunt relevante(da/nu, rate it)
2. E prea lung și nu-i pot da submit dacă nu am completat tot
3. Nu găsesc rapid casuta in care să spun ce cred.

Perfect ar fi un formular in care raspund la ce-mi place. E mai bun
decât să nu primești nimic. Și să nu fie tipizat.