[rosedu-general] 10 Common Mistakes in Giving Feedback

Alex Morega alex at grep.ro
Tue Jun 25 15:08:27 EEST 2013

On 25 Jun 2013, at 11:55, Veaceslav Munteanu <veaceslav.munteanu90 at gmail.com> wrote:

> Perfect ar fi un formular in care raspund la ce-mi place. E mai bun
> decât să nu primești nimic. Și să nu fie tipizat.

Here's a crazy idea: hai să încurajăm oamenii să dea feedback informal, nestructurat, fără invitații și survey-uri și rezultate și statistici. Trăim în epoca blog-urilor și twitter-ului și facebook-ului unde lumea se exprimă în voie și ideile bune adună like-uri și share-uri și retweet-uri. Hai să ne folosim de asta.

Dau exemplu cu twitter: pe site-ul CDL putem să inserăm o casetă cu mesaje de pe twitter care conțin hashtag-ul "#roseducdl"; mesajele relevante o să apară acolo. Cred că există ceva echivalent și pentru facebook.

-- Alex