[rosedu-general] 10 Common Mistakes in Giving Feedback

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Jun 25 10:44:58 EEST 2013

Veaceslav Munteanu <veaceslav.munteanu90 at gmail.com> writes:
> Am și eu o mică sugestie(adică chiar un feedback destul e lung) pentru
> cursurile/activitățile care le organizează ROSEdu și modul în care se
> cere feedback.

Susțin cele spuse de Slavic. Am fost și eu de ambele părți ale baricadei
și e într-adevăr dificil de completat și de analizat un feedback
"consistent". Less is more[1], dar e nevoie de ceva skill ca să faci un
formular de feedback redus și util. Vom lucra la capitolul ăsta;
sugestiile lui Slavic sunt un bun punct de plecare.

[1] http://www.brainyquote.com/quotes/quotes/a/antoinedes121910.html