[rosedu-general] RFC/CFP limbaj discuții online

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Wed Jul 17 12:40:27 EEST 2013

2013/7/17 Laura Mihaela Vasilescu <laura.vasilescu at rosedu.org>:
> Nu cred că ar trebui toate anunțurile făcute în limba română. Cred că
> ar trebui să existe limba engleză ca formă de prezentare spre
> exterior, limba română strict pe anunțurile "interne" (targetate
> strict către persoane vorbitoare de limba română).

I'm with Laura on this one.

Noi la wouso, am încercat în ultimul timp să facem commit în engleză,
pentru a încuraja eventualele contribuții din exterior. Interfața
utilizator e scrisă în engleză, cu traducere în română (și poate fi
tradusă în orice altceva). Însă atunci când anunți pe facebook un
eveniment care urmează să aibă loc în facultate, cu studenți români,
mi se pare inutil și artificial să faci asta în engleză, doar pentru o
aparentă uniformitate.

Alex