[rosedu-general] RFC/CFP limbaj discuții online

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Wed Jul 17 12:15:27 EEST 2013

2013/7/17 Veaceslav Munteanu <veaceslav.munteanu90 at gmail.com>:
> Dar pentru CDL, cum s-a dat exemplu, care e sensul să scrii toate
> anunțurile în engleză
> când e orientat exclusiv pentru studenții de la Poli?

Well, școala de vară OSSS (clonă CDL) a avut un student internațional
în această vară.
Cred că e bine să existe vizibilitate.

Nu cred că ar trebui toate anunțurile făcute în limba română. Cred că
ar trebui să existe limba engleză ca formă de prezentare spre
exterior, limba română strict pe anunțurile "interne" (targetate
strict către persoane vorbitoare de limba română).

--
Laura Vasilescu
Open Source Enthusiast & Computer Engineering Geek