[rosedu-general] RFC/CFP limbaj discuții online

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Wed Jul 17 12:14:24 EEST 2013

2013/7/17 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:

> Pentru că CDL este un flag-course pentru activitatea noastră și ne
> recomandă foarte bine. Deja are pagină în engleză oricum și facem push
> sa avem toate slide-urile în engleză :)

Hmm..nu știam că este făcut push pentru asta.. that's good.

> PS: CDL, nu e destinat exclusiv studenților din Poli.

Well.. nu cred că este destinat stundeților străini ca participare
activă. DAR, sunt multe materiale (slide-uri) ce sunt publicate open
și sunt resurse ce ar putea fi găsite și folosite și de oameni din
toată lumea. În acest sens, CDL-ul nu este exclusiv pentru studenții
de la Poli.